The one design is in your head

Не знам мога ли да напиша всичко поред. Дните се сливат. Трябва да го напиша преди да забравя напълно.
2-ри януари, когато чистихме и ходихме в „Двореца на императора“, с баща ми и Светльо. 3-ти беше денят, в който след 2 мъчителни часа в Техномаркет купихме DVD системата. Ян заслужава огромни благодарности за всичката помощ. На 5-ти беше изпращането на Jaar, на което не отидох :) Прекарах следобеда с me husband, гледахе Гръцката сватба, получих хубави подаръци… Видяхме се с Катя в петък, 6-ти, пак в китайски, но „нашият“. В неделя беше рожденият ден на Жоро и той черпи в Грифона, а преди това беше одисеята с Рол и неговите преживявания… На 10 януари me husband стана на 25 години. (Желая ти всичко най-хубаво и… знаеш, нали? Обичам те, me heart. Денят се изгуби в поредицата от щастливи дни, прекарани с теб. Събуждането, храната, филмите… Вечерта може би сме ти досадили малко, не съм сигурна, надявам се, че не твърде много.) Сутринта ме събуди с смс-и и дойде с мен в бюрото по труда, благодаря :) 11-ти, цял ден пред компютъра в изпробване на софтуер, форум и игра на нотпрон (омръзна ми да се чувствам глупаво, май ще се откажа), вечерта пропуснах танците и вместо това хапнахме в KFC, а Волкоса ми каза чудесната новина, че са оправдали Баровски и ще го пуснат – днес! Не вярвах в добрия край, а явно стават все още хубави неща на тоя свят. Стана ми много радостно и заради труда на Лина и всички останали, които събираха пари, подкрепяха борбата… Щастлив край :)

Вашият коментар

Облак от етикети

