The one design is in your head

DVD мания

Мисля, че имам проблем. Иначе казано, пристрастена съм. Количеството купувани от мен „DVD-та от вестници“ стигна до 2 на ден, а дори нямам устройство, на което да ги гледам – нито плейър, нито записвачка… Издателите са виновни! Май само истинската тоалетна хартия върви без диск, всички останали вестници и вестничета предлагат на поразия. Заради цената е, като видя да се предлагат за 2,50 си казвам „никакви пари не са“ и си взимам още един „филм, който не ми е съвсем необходим, но пък не пречи да го имам, а и не е толкова лош филмът в крайна сметка“…

Утешава ме мисълта, че съм фен. Навремето ходех на кино с отдаденост и постоянство, които напоследък изчезнаха. Бях започнала да се безпокоя, че съм загубила страстта, характерна за един истински киноманиак. Е, май не е така :)

Вашият коментар

Облак от етикети

