The one design is in your head

без заглавие

Бях на изложението „Произведено в България“ в НДК с Ян и Морви. Купих си блуза с картинка на хипопотам и надпис Hip Chick и съм страшно доволна от нея, ето така: ^_^ Ян издържа стоически обиколката, само малко пребледня. Подарих му me melting heart от захар :) Цяла вечер разговорът все се насочваше към скандалните ни сексуални практики; спирахме се пред магазините за бельо и обсъждахме кои точно артикули трябва да купим, и изобщо лиготия и добро настроение. Морви каза, че ще ни из(б)ложи. Муахаха, изпреварих я :Р

Comments on: "без заглавие" (1)

  1. Мдам, беше една чудесна вечер, започвам да се чудя дали и аз да не си взема една блуза с розов хипопотам:) А иначе… все още мога да ви из(б)ложа, но като се има предвид, че и вие знаете Тъмните Ми Тайни®… Гибли и голите ми снимки… ©… и длъжностната ми характерика… май няма:)

Вашият коментар

Облак от етикети

