The one design is in your head

blogging :)

Това се оказа страхотна зарибявка. От няколко дни чета разни уеб логове, повечето на хора, които са ми напълно непознати. Парченца живот, интересни и забавни. Най-хубавите са всекидневните неща, погледнати по нов за мен начин. Или по моя, съвсем същия. Хората пишат за какво ли не – невероятно е, сякаш надниквам направо в главите им.
Бях забравила, че може така. Спомних си, че интернет може да бъде средство наистина да опознаеш някого, несравнима среда за общуване, начин да се протегнеш и да достигнеш навсякъде. Чувствам се като newbie-ентусиаст :)
Та blogger-ите са хората, които ми показаха това. Като говоря за съществото blogger нямам предвид нормален човек, който пише коментар от 5 реда със заглавие „ожених се“. (сериозно, и такъв имаше.) Имам предвид онези леко смахнати, които наистина пишат за всичко, за това какво са видели днес на улицата, какво им е минало през главата, докато са пътували към работа, споделят чудесните си идеи и нововъведения или просто неща, на които са се натъкнали, докато са ровичкали в нета. И онези, крайните, които живеят в мрежата и дори тоалетната хартия биха си купили през интернет. (thanks Morwie :Р) Всичките тези ненормални и възхитителни хора. Добре, че ги има.

Чета и инструкции за писане на уеб лог. Главното било да знаеш защо и за какво искаш да пишеш. Аз нямам никаква представа. Горките евентуални читатели :) 

*** 

Много ме уплашиха-развълнуваха-трогнаха (в този ред) коментарите на първия ми пост. Мислех, че няма да ме е грижа дали никой не чете – това си беше първоначалната идея – но ми беше много приятно, че някой е прочел и ми е оставил запис. Благодаря.

Вашият коментар

Облак от етикети

